Tilbage
05.04.2022

Der er en første gang for alt!

Forestil dig, du arbejder i autocamperbranchen, men du har aldrig rejst i en egentlig autocamper. Hvad tænker du, når du læser dette? Præcis, noget er helt forkert her. Det er tid til en forandring. Tid til vores første tur i autocamper.

Så vi havde samme idé som flertallet af hollænderne: lad os tage på camping med en autocamper.

Vi skulle i hvert fald prøve én gang. Med stor tak til Adria Benelux, som gjorde dette eventyr med en Sun Living S 75 SL muligt for mig og min kæreste Bo.

Fredag ​​den 21. maj 2021, vores dag. Vores eventyr med Sun Living starter, vi er virkelig på vej nu. Det er en autocamper med automatgearkasse og den kører så behageligt og følger den anden trafik rigtig godt. Det er også nemt at sætte hastigheden op for at passere et langsommere køretøj. Ikke at vi gør så meget. Vi kører for det meste i højre spor for at nyde turen og landskabet.

Jeg var glædeligt overrasket over, at førersædet føltes så behageligt. Jeg havde på fornemmelsen, at jeg kunne køre hele vejen til Sydfrankrig uden problemer.

Vores destination var "Berg en Dal" i den sydlige region af Limburg. Vi ankom til stedet, tog borde og stole frem og begyndte at forberede vores første måltid. Autocamperen har et stort køleskab (med fryser endda!), så vi kunne tage alle vores favoritter med. Vejret var meget godt, så vi nød vores måltid udenfor. En fantastisk måde at starte weekenden på.

Inden vi skulle tilbringe vores første nat nogensinde i en autocamper, fik vi en sidste drink som en perfekt afslutning på vores første dag. Helt ærligt, vi sov som babyer! Jeg har boet på mange forskellige hoteller med luksuriøse senge, men jeg savnede dem overhovedet ikke, mens jeg sov i denne Sun Living. Efter en god nats søvn startede vi den næste dag lyst og tidligt.

Vi havde taget vores cykler med og nydt adskillige ture i den smukke natur, Limburg har at byde på. Og selvom vejret ikke gjorde os nogen tjeneste denne dag, faldt vores humør aldrig. Limburg er virkelig smuk, selv når solen gemmer sig bag skyerne.

Efter “Berg en Dal” kørte vi til Maastricht. Hovedstaden i Limburg. Nu begyndte den vinrøde del af vores tur. Vi fandt et dejligt sted at parkere autocamperen, ved lystbådehavnen og nød de mange terrasser og dejlige mad og drikke. Maastricht er rart, meget rart. Især hvis du virkelig godt kan lide at shoppe 😊.

Desværre var vores første autocampertur ved at være slut. Vi nød det meget. Alle taler om følelsen af ​​at være fri, når man camperer og gør det med en autocamper specifikt. Og det hele er sandt. Du kan lave din helt egen plan. Det var noget, vi virkelig holdt meget af. Ingen lange køer eller forsinkelser, kun fred og plads. At lave sin egen morgenmad (det gør jeg ikke så tit 😉) og tage opvasken, mens du er på ferie, det er virkelig ligegyldigt. At være ansvarlig for egen tid, lave de aktiviteter du kan lide, og endda have kontrol over det sted, du vågner om morgenen … det er så afslappende.

Adria Benelux, endnu en gang tak for en vidunderlig oplevelse! Vi skal spare lidt mere op - men at rejse med Sun Living overbeviste os om, hvilket mærke og hvilken model vi gerne vil gå efter, når vi kan!